Reklamacija

PRAVILNIK O POSTUPKU I NAČINU REŠAVANJA REKLAMACIJA PUTEM SAJTA

Član 1.

        Ovim pravilnikom trgovac uređuje način, uslove i postupak rešavanja prigovora (reklamacije) potrošača zbog nesaobraznosti robe putem sajta www.serotonin.rs i ovlašćenja, obaveze i odgovornosti trgovca u pogledu ostvarivanja prava potrošača na prigovor.

Član 2.

        Potrošač, u smislu ovog pravilnika jeste svaki građanin koji putem Interneta na sajtu www.serotonin.rs izvrši kupovinu.

Član 3.

        Potrošač ima pravo reklamacije na kupljeni proizvod u roku od dve godine od dana kupovine.

Član 4.

        Zahtev za reklamaciju može se dostaviti poštom na adresu Krušedolska 13/1, 11000 Beograd, sa naznakom: Za službu reklamacija.

Prilikom podnošenja zahteva za reklamaciju potrošač je dužan da:

  1. Reklamirani artikal dostavi zajedno sa dokazom o kupovini – računom.
  2. Dostavi popunjen reklamacioni list, koji je moguće preuzeti na sledećem linku – REKLAMACIONI LIST
  3. U reklamacionom listu potrebno je navesti razlog za reklamiranje robe i željeni način rešavanja.

Član 5.

        Osnovanost zahteva za reklamaciju utvrđuje nadležna komisija. Odgovor na izjavljenu reklamaciju Potrošaču će biti poslat u nakraćem mogućem roku, koji ne može biti duži od 8 dana. Rok za rešavanje reklamacije ne može biti duži od 15 dana, odnosno 30 dana za tehničku robu.

Član 6.

        U slučaju osnovanosti prigovora i njegovog prihvatanja od strane trgovca, Potrošač ima pravo po sopstvenom izboru na:

  1. Zamenu kupljenog proizvoda sa nedostatkom za nov, ispravan proizvod ili otklanjanje nedostataka na proizvodu ukoliko je to moguće
  2. Vraćanja uplaćenog iznosa prema priloženom računu, u slučaju kada otklanjanje nesaobraznosti nije moguće. Povrat novca Potrošaču izvršiće se elektronskim putem na tekući račun Potrošača u roku ne dužem od 15 dana od dana reklamacije.

Član 7.

        Prihvatanjem uslova kupovine pri poručivanju robe preko ovog web portala, kupac potvrđuje da je jasno i nedvosmisleno informisan (kako pravilnikom tako i ovim putem) da sva roba koja zakonski podleže sanitarnom pregledu NE MOŽE biti vraćena zbog nesaobraznosti ukoliko je korišćena, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, član 37, stav 5. Robu je moguće vratiti jedino u slučaju tehničke neispravnosti.

Član 8.

        Ovaj Pravilnik stupa na snagu 01.01.2015.

Zapratite nas na mrežama:

PROČITAJTE JOŠ:

[]
×
Da li želite da Vas obaveštavamo o novim ponudama, akcijama i pogodnostima? (nećemo smarati)

Ne hvala. Ne želim da ostavim svoj e-mail *Ovom prijavom, prihvatate da primate mailove od nas. vezane za dodatne akcije i promocije kao i kupon kodove za popust. Uvek se možete odjaviti.